Vánoční otevírací doba

Během svátků jsme zde pro vás takto (odkaz).




Jak postupovat při reklamaci

Mrzí nás, pokud máte nějaký problém s produktem zakoupeným u nás.
Naši nabídku pečlivě sestavujeme, přesto se někdy vyskytnou nedostatky.

Jaký je postup, když něco není v pořádku?

Vaše zboží můžete reklamovat,  postupy naleznete níže:

1/ Reklamace online

Reklamaci můžete snadno zadat online v našem systému: https://reklamace.senesi.cz 
a ušetřit čas cesty na naši pobočku.

Připravte si prosím základní údaje o produktu (faktura, prodejka..), je-li to vhodné, tak i fotografie produktu. Mobilní samozřejmě postačují. S doplněním Vašich kontaktních údajů Vám zadání reklamace zabere jen pár minut.

2/ Reklamace na prodejně

Reklamaci podáte přímo na prodejně, kde jste si objednávku převzali. Vezměte si s sebou reklamované zboží v originálním obalu a doklad o zaplacení.

Chcete reklamaci vyřešit navrácením fin.částky?

Po uznané reklamaci Vám cenu zboží proplatíme na prodejně v hotovosti.

Chcete zboží vyměnit?

Jednou z možností je výměna zboží za jiné přímo na prodejně, nebo je možné si v pohodlí domova vybrat a vytvořit novou objednávku s osobním odběrem na stejné prodejně (do poznámky uveďte číslo reklamace, nebo číslo původní faktury). Zboží vyměníte přímo při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou nebo vyšší hodnotu, než původní. Cenový rozdíl doplatíte hotově nebo platební kartou.

3/ Reklamace doručením zboží a dokladů na adresu společnosti 

Zásilku pošlete zpět na SENESI, SE, Strakonická 2646, 370 04 České Budějovice, pokud chcete proces urychlit, přiložte do balíčku vše potřebné (kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace, způsob vrácení částky ) a Vaše kontaktní telefonní číslo + email. Pro jednodušší vyřízení a s případnými dotazy nás kontaktujte na servis@senesi.cz .

Chcete reklamaci vyřešit navrácením fin. částky?

V případě uznané reklamace e-shopové objednávky vracíme částku na bankovní účet. Na ten Vám ji v případě uznání reklamace pošleme do 14 dní od uznání reklamované zásilky. V případě volby vrácení částky v hotovosti, je tak možné učinit pouze na prodejně.

Chcete vyměnit zboží?

Pokud chcete zboží vyměnit, před odesláním zásilky nás kontaktujte, telefonicky či emailem a určíme si za jaký produkt budete chtít provést výměnu. Toto zboží musí být ve stejné či vyšší cenové relaci, než původní vrácené. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky při zaslání nové zásilky.

4/ Reklamace pouze části nákupu

V případě, že jste si objednali více produktů a chcete vrátit pouze jeden z nich, žádáme vás o zaslání této informace na email eshop@senesi.cz nebo nás navštivte osobně na prodejně při dodání zboží a dokladu. Další postup je totožný viz. výše.

Reklamace vyřizujeme, dle našeho platného reklamačního řádu.

V případě uznané reklamace máte nárok, také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii dokladu od dopravce na eshop@senesi.cz náklady na přepravu Vám proplatíme.


Reklamační řád
Vše o nákupu


Obchodní podmínky