E-shop administrátor se znalostí slovenského jazyka - České Budějovice

Hledáme pro pobočku SENESI v Českých Budějovicích vhodné kandidáty a kandidátky na pozici E-shop administrátor mluvící slovensky.

CO VÁS U NÁS ČEKÁ?

  • obsluha zákaznické linky, zodpovídání dotazů ohledně objednávek a zboží
  • expedice e-shopových objednávek, práce ve firemním programu Cézar a administraci e-shopu
  • plnění e-shopu produkty (nahrávání obrázků, úprava textů)

CO OD VÁS OČEKÁVÁME MY?

  • vstřícný přístup k zákazníkům
  • ochotu učit se novým věcem a chuť na sobě neustále pracovat
  • znalost slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího slovem i písmem
  • znalost MS Excel (filtrování, jednoduché vzorce, aj.)
  • dobré komunikační dovednosti, schopnost asertivní komunikace
  • pozitivní přístup k práci na počítači
  • spolehlivost a samostatnost
  • praxe na nákupním oddělení výhodou (znalost fakturace, výdejek, dodacích listů apod.)

CO VÁM NABÍZÍME?

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti s tradicí téměř 31 let na českém trhu
  • motivující platové ohodnocení
  • práci na hlavní pracovní poměr, případně na zkrácený nebo jako brigáda
  • obědy zdarma na pracovišti
  • jiné zaměstnanecké benefity (příspěvek na dovolenou, příspěvek na Vánoce, penzijní pojištění)
  • práci v moderním pracovním prostředí
  • pracovní doba 07:00 – 15:30, 2 dny v týdnu 10:30 – 19:00 (platí jen pro HPP)

Místo výkonu práce:      České Budějovice, Strakonická 2646

Termín nástupu:              ihned nebo dohodou

V případě zájmu zašlete Váš životopis na e-mailovou adresu vera.vanisova@senesi.cz

Odeslat životopis

Vyplňte formulář a připojte svůj životopis. Co nejdříve se Vám ozveme.