5 let prodloužená záruka
Výrobce poskytuje prodlouženou záruku při instalaci certifikovaným řemeslníkem.
Nabízet zákazníkům vždy vysokou kvalitu je jednou z hlavních součástí filozofie společnosti Hansgrohe. Proto nabízí spotřebitelům na vybrané výrobky rozšířenou záruku pět let.
Na veškeré výrobky koncernu Hansgrohe je poskytována základní záruka v délce 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Pří splnění níže uvedených podmínek je pak poskytována rozšířená záruka v délce 5 let ode dne zakoupení výrobku. Základní podmínkou pro poskytnutí prodloužené záruky je montáž výrobku proškolenou certifikovanou osobou u konečného uživatele.
Nárok na uplatnění záručního plnění (opravy nebo výměny) u vadných výrobků nebo jejich částí na náklady výrobce vzniká současně se vznikem vady prodaného výrobku v příslušné záruční době.
Seznam proškolených certifikovaným osob pro instalaci výrobku naleznete na ZDE.
Podmínky k ošetřování povrchu pro případné uplatnění záručního plnění:
- je možné používat jen ty čistící prostředky, které jsou pro tuto oblast použití výslovně určeny výrobcem (viz. obrázek níže)
- nesmějí být použity čisticí prostředky obsahující kyselinu fosforečnou, chlorovodíkovou či mravenčí, chlorové bělicí látky nebo kyselinu octovou, protože by mohly způsobit nenapravitelné škody
- mísení různých čisticích prostředků je zásadně nepřípustné
- rovněž se nesmějí používat abrazivně působící pomocné čisticí přípravky a pomůcky, jako jsou nevhodné prostředky na drhnutí, drsné houbičky nebo hadříky z mikro vlákna
- je bezpodmínečně nutné dodržovat návody k použití uváděné výrobci čisticích prostředků
- čištění je nutné provádět s předepsaným dávkováním a dobou působení, se zaměřením na specifikované předměty a v závislosti na potřebách
- pravidelným čištěním je třeba předcházet tvorbě usazenin vodního kamene
- u čisticích přípravků ve spreji se roztok nesmí rozhodně nanášet na armatury, ale na hadřík, kterým se pak čištění provádí tak, aby se mlha vytvořená z čistidla nedostala do otvorů a štěrbin na armaturách a tam nezpůsobila škody
- po čištění musí následovat opláchnutí dostatečným množstvím čisté vody, aby se dokonale odstranily usazené zbytky čistidel
- není dovoleno použití parních čisticích zařízení – vysoké teploty mohou produkty poškodit
Při každé záruční a pozáruční opravě musí servisní technik předložit majiteli výrobku ,,Servisní list“. Ostatní podmínky pro reklamaci vad a záruční servis se řídí dalšími ustanoveními Občanského zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele České republiky.
Nárok na uplatnění záručního plnění zaniká:
- pokud není výrobek užíván v souladu s jeho určením
- není-li doložen platný doklad o zakoupení výrobku (zákazník tedy nemá doklad o začátku běhu záruční lhůty)
- při zjištění montáže v rozporu s instalačním návodem
- v případě, že na výrobku byl proveden neoprávněný nebo neodborný zásah majitelem, nebo jinou neoprávněnou osobou
- při poškození, které způsobily přítokové vodní nečistoty, vodní rázy v potrubí, vodní kámen, provozní závady, provozní nedostatky instalace, poškození z důvodu agresivních vlivů životního prostředí, chemikálií, čisticích prostředků
- v důsledku závad způsobených vyšší mocí (např. přírodními katastrofami, záplavami, požáry)
- nebyl-li originální záruční list vyplněn prodejcem a současně proškolenou certifikovanou osobou provádějící montáž na přední straně dokladu
- nebyla-li montáž výrobku provedena proškolenou certifikovanou osobou
- není-li přívod teplé a studené vody opatřen filtrem na mechanické nečistoty min. 200 µm
- není-li tlak přívodu teplé a studené vody vyrovnán
- záruka se nevztahuje ani na části výrobku poškozené běžným opotřebením (např. těsnění, perlátory, filtry)
- na křehké části výrobku (např. sklo poškozené rozbitím)