• 5 let prodloužená záruka

    Výrobce poskytuje prodlouženou záruku při instalaci certifikovaným řemeslníkem.

    Nabízet zákazníkům vždy vysokou kvalitu je jednou z hlavních součástí filozofie společnosti Hansgrohe. Proto nabízí spotřebitelům na vybrané výrobky rozšířenou záruku pět let.

    Na veškeré výrobky koncernu Hansgrohe je poskytována základní záruka v délce 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Pří splnění níže uvedených podmínek je pak poskytována rozšířená záruka v délce 5 let ode dne zakoupení výrobku. Základní podmínkou pro poskytnutí prodloužené záruky je montáž výrobku proškolenou certifikovanou osobou u konečného uživatele.

    Nárok na uplatnění záručního plnění (opravy nebo výměny) u vadných výrobků nebo jejich částí na náklady výrobce vzniká současně se vznikem vady prodaného výrobku v příslušné záruční době.

     

    Seznam proškolených certifikovaným osob pro instalaci výrobku naleznete na ZDE.

    Podmínky k ošetřování povrchu pro případné uplatnění záručního plnění:

    • je možné používat jen ty čistící prostředky, které jsou pro tuto oblast použití výslovně určeny výrobcem (viz. obrázek níže)
    • nesmějí být použity čisticí prostředky obsahující kyselinu fosforečnou, chlorovodíkovou či mravenčí, chlorové bělicí látky nebo kyselinu octovou, protože by mohly způsobit nenapravitelné škody
    • mísení různých čisticích prostředků je zásadně nepřípustné
    • rovněž se nesmějí používat abrazivně působící pomocné čisticí přípravky a pomůcky, jako jsou nevhodné prostředky na drhnutí, drsné houbičky nebo hadříky z mikro vlákna
    • je bezpodmínečně nutné dodržovat návody k použití uváděné výrobci čisticích prostředků
    • čištění je nutné provádět s předepsaným dávkováním a dobou působení, se zaměřením na specifikované předměty a v závislosti na potřebách
    • pravidelným čištěním je třeba předcházet tvorbě usazenin vodního kamene
    • u čisticích přípravků ve spreji se roztok nesmí rozhodně nanášet na armatury, ale na hadřík, kterým se pak čištění provádí tak, aby se mlha vytvořená z čistidla nedostala do otvorů a štěrbin na armaturách a tam nezpůsobila škody
    • po čištění musí následovat opláchnutí dostatečným množstvím čisté vody, aby se dokonale odstranily usazené zbytky čistidel
    • není dovoleno použití parních čisticích zařízení – vysoké teploty mohou produkty poškodit

    Při každé záruční a pozáruční opravě musí servisní technik předložit majiteli výrobku ,,Servisní list“. Ostatní podmínky pro reklamaci vad a záruční servis se řídí dalšími ustanoveními Občanského zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele České republiky.

    Nárok na uplatnění záručního plnění zaniká:

    • pokud není výrobek užíván v souladu s jeho určením
    • není-li doložen platný doklad o zakoupení výrobku (zákazník tedy nemá doklad o začátku běhu záruční lhůty)
    • při zjištění montáže v rozporu s instalačním návodem
    • v případě, že na výrobku byl proveden neoprávněný nebo neodborný zásah majitelem, nebo jinou neoprávněnou osobou
    • při poškození, které způsobily přítokové vodní nečistoty, vodní rázy v potrubí, vodní kámen, provozní závady, provozní nedostatky instalace, poškození z důvodu agresivních vlivů životního prostředí, chemikálií, čisticích prostředků
    • v důsledku závad způsobených vyšší mocí (např. přírodními katastrofami, záplavami, požáry)
    • nebyl-li originální záruční list vyplněn prodejcem a současně proškolenou certifikovanou osobou provádějící montáž na přední straně dokladu
    • nebyla-li montáž výrobku provedena proškolenou certifikovanou osobou
    • není-li přívod teplé a studené vody opatřen filtrem na mechanické nečistoty min. 200 µm
    • není-li tlak přívodu teplé a studené vody vyrovnán
    • záruka se nevztahuje ani na části výrobku poškozené běžným opotřebením (např. těsnění, perlátory, filtry)
    • na křehké části výrobku (např. sklo poškozené rozbitím)
    Zavřít