Děláme vše pro to, aby výběr zboží u nás byl co nejpříjemnější. Neváhejte se na nás obrátit se svými dotazy. Níže na stránce najdete užitečné informaci ohledně objednávek, dopravy, reklamací a vracení zboží.
U každého produktu naleznete aktuální skladovou zásobu na jednotlivých pobočkách (vhodné sledovat, zejména pokud preferujete rychlé osobní vyzvednutí).
Zboží dodáváme po celé ČR z našeho centrálního skladu v Českých Budějovicích. Pokud všechny produkty nejsou na jednom ze skladů, počítejte prosím s časem nutným na převoz (obvykle 4-6 dnů). Zvolíte-li zboží, které je na objednávku, zasíláme Vaši objednávku až zkompletovanou, ne po částech.
Veškeré doručené zboží si při převzetí prosím důkladně překontrolujte. Na pozdější reklamace poškození zboží přepravou již nemusí být reflektováno.
Dopravu přepravní společností volíme k produktům podle charakteru zboží, jeho velikosti a váhy.
Lze zvolit u všech produktů. V případě osobního odběru vyberte jednu z našich poboček. Důležité je u vybraného zboží sledovat skladovou dostupnost. Pokud není produkt skladem na pobočce, kterou jste si zvolili, rádi Vám objednávku na danou pobočku dodáme z naší centrály v Č.Budějovicích. Obvyklá časová prodleva je 3-5 pracovních dní. Na pobočkách je možné platit hotově nebo kartou.
Jak velké zásilky můžete posílat? Pro jednotlivé rozměry platí:
Jeden kus = jedna zásilka max. 50 cm šířka
Max. hmotnost zásilky 31,5 kg max. 50 cm výška
2x výška + 2x šířka + délka < 3 m max. 100 cm délka
Balíková přeprava je limitována přepravcem do 31,5 kg.
Produkty vhodné pro balíkovou přepravu: baterie, sifony, doplňky, stavební chemie ad.
Produkty vhodné pro paletovou přepravu: obklady, dlažby, vany, sprchové kouty, sanitární keramika ad.
Vyhrazujeme právo na změnu dopravy z důvodu bezpečného doručení. Tento krok je nezbytnou ochranou Vaší zásilky (v nabídce jsou produkty, jako např. vany, sprchové kouty či různé typy obkladů dlažeb, u kterých nelze zvolit jiný druh dopravy). V případě, že u objednávky dojde ke změně, včas Vás informujeme. Bez Vašeho souhlasu nebude objednávka odeslána. Chráníme Vás i Vaši zásilku.
Důležité je vzít v úvahu i váhu a rozměry zásilky. Balíková přeprava je limitována přepravcem do 31,5 kg, v případě vyšší váhy je zásilka dodávána na paletě.
Platí pro zboží vybrané a objednané přes jednu z našich prodejen. Netýká se e-shopových objednávek.
Nabízíme rozvoz zboží vlastními firemními automobily až na místo realizace. Rozvoz je realizován
v pracovních dnech v rozmezí 8 - 18.00 hod. Dobu závozu stanovuje oddělení logistiky po dohodě
se zákazníkem.
Součástí nabízené dopravy je složení a předání zboží u prvních zamykatelných dveří, popř. na
hranici pozemku rodinného domu.
Doprava zdarma při nákupu v MOC nad 20.000,-
Doprava zdarma je marketingová akce a nelze ji kombinovat s dalšími typy slev či zvýhodnění. Nabídka platí při nákupu na pobočce v maloobchodních cenách.
Ceník dopravy
Hodnota zboží | České Budějovice, Praha, Plzeň | Jihočeský, Plzeňský, Středočeský kraj | ČR - kdekoliv |
do 20.000,- | 500,- | 500,- + 10,- / km | 500,- + 15,- / km |
nad 20.000,- | zdarma | 10,- / km | 15,- / km |
nad 50.000,- | zdarma | zdarma | 10,- / km |
nad 100.000,- | zdarma | zdarma | zdarma |
Služba není limitována hmotností objednávky, obvyklé datum realizace dopravy je 1-3 dny.
Dopravou v rámci města se rozumí vzdálenost do 20 km od dané pobočky.
Rychlá platba = rychlé dodání
Platba kartou je jednoduchá, rychlá a bezpečná. Banka platbu pošle ihned a Vaše zásilka se začíná chystat. V případě, že zvolíte platbu kartou, musíte mít u své platební karty povoleny platby kartou online. Po zvolení této metody se Vám otevře platební brána, kam opíšete číslo karty, datum expirace a CVV kód ze zadní strany. Akceptujeme platební karty Visa a Master Card, privátní i business.
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Jedná se o platbu z účtu, kde jsou platební údaje již předvyplněné a proběhne přesměrování do Vaší banky. Výhodou oproti klasickému bankovnímu převodu je, že platbu vidíme připsanou ihned a zboží odesíláme. Zabezpečený způsob platby garantuje Vaše banka, nemusíte se bát o únik údajů. Využít můžou klienti těchto bankovních institutů: Komerční banka, Česká spořitelna, ČSOB, Raiffeisenbank, UniCredit bank, ERA, Moneta, Fio Banka, Air Bank.
V případě, že máte čas a neradi využíváte platbu kartou, zvolte bankovní převod. Po dokončení objednávky Vám zašleme email, kde naleznete všechny potřebné platební údaje. Převod peněz závisí na typu banky, časová prodleva může být 1-3 dny. Po připsání platby na účet, odesíláme Vaši zásilku.
V případě, že platba není na účtu připsána do 7 pracovních dní, objednávka bude stornována.
V košíku zaškrtnete platbu na dobírku, přijde Vám email s potvrzením objednávky a zásilku uhradíte až při jejím převzetí (hotově nebo kartou). Po převzetí Vám je vystaven doklad o zaplacení. Doběrečné činí 29 Kč.
Jaký je postup, když něco není v pořádku?
Vaše zboží můžete reklamovat, postupy naleznete níže:
Reklamaci můžete snadno zadat online v našem systému: https://reklamace.senesi.cz a ušetřit čas cesty na naši pobočku.
Připravte si prosím základní údaje o produktu (faktura, prodejka..), je-li to vhodné, tak i fotografie produktu. Mobilní samozřejmě postačují. S doplněním Vašich kontaktních údajů Vám zadání reklamace zabere jen pár minut.
Reklamaci podáte přímo na prodejně, kde jste si objednávku převzali. Vezměte si s sebou reklamované zboží v originálním obalu a doklad o zaplacení.
Chcete reklamaci vyřešit navrácením fin.částky?
Po uznané reklamaci Vám cenu zboží proplatíme na prodejně v hotovosti.
Zásilku pošlete zpět na SENESI, SE, Strakonická 2646, 370 04 České Budějovice, pokud chcete proces urychlit, přiložte do balíčku vše potřebné (kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace, způsob vrácení částky ) a Vaše kontaktní telefonní číslo + email. Pro jednodušší vyřízení a s případnými dotazy nás kontaktujte na servis@senesi.cz .
Chcete reklamaci vyřešit navrácením fin. částky?
V případě uznané reklamace e-shopové objednávky vracíme částku hotově na prodejně.
V případě, že jste si objednali více produktů a chcete vrátit pouze jeden z nich, žádáme vás o zaslání této informace na email eshop@senesi.cz nebo nás navštivte osobně na prodejně při dodání zboží a dokladu. Další postup je totožný viz. výše.
Reklamace vyřizujeme, dle našeho platného reklamačního řádu.
V případě uznané reklamace máte nárok, také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii platby za přepravu na eshop@senesi.cz náklady na přepravu Vám proplatíme.
Vyplňte Formulář pro vrácení zboží a přiložte ke zboží, které vracíte. Zboží důkladně zabalte a zvolte si vhodnou dopravu dle charakteru zboží. Náklady na vrácení hradí odesílatel. Vámi zvolený dopravce předá zboží v našem skladu. Poté ho překontrolujeme a vrátíme Vám peníze nejpozději do 14 dnů.
SENESI, SE Strakonická 2646, 370 04 České Budějovice
Záruční podmínky u našeho zboží se řídí Reklamačním řádem Senesi a příslušnými právními předpisy České Republiky. Záruční list v plné platnosti obvykle nahrazuje doklad o zakoupení.
Odevzdat starý elektrospotřebič nebo baterii můžete na na místech zpětného odběru, místa označené samolepkou či infotabulí na našich prodejnách. Naše prodejny slouží jako místo zpětného odběru pouze při nákupu nového zboží stejného druhu. Více informací.
Kupní smlouva se vždy uzavírá v českém jazyce. V případě, že si kupující vyžádá překlad textu smlouvy, a následně dojde ke sporu, vždy platí výklad pojmů smlouvy v českém jazyce.
Objednávky akceptujeme i zvláštní cestou:
V případě zvolení této nestandartní cesty nákupu si vyhrazujeme právo vyžádat si závazný email s objednávkou.
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě
Odstoupení od smlouvy spotřebitelem je obsaženo v první větě ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů.“ Novinkou účinnou od 1/1/2014 je pak úprava obsažená v druhé větě § 1818 občanského zákoníku, jež zní: „využije-li spotřebitel právo odstoupit od smlouvy …, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.“
Po obdržení zboží vráceného nepoškozeného a neužívaného produktu, jsme povinni Vám vrátit cenu zboží nejpozději do 14 kalendářních dnů.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi Senesi a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V tomto případě kupující-jakožto i spotřebitel má právo kontatovat Českou obchodní inspekci. Pokud uvažujete o přistoupení k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme nejdříve kontaktovat Senesi pro vyřešení celé situace. Vše potřebné naleznete zde .
Uvedená vyobrazení produktů jsou pouze ilustrativní, uvedené údaje mají pouze informativní charakter a společnost SENESI si vyhrazuje právo na změny. Fotografie např. u sérií dlaždic mohou lehce zkreslovat (lesk, mat ad.). U některých produktů (např. sprchové kouty) je technicky nemožné mít kompletní fotografii každého produktu a proto jsou uvedené produktové fotografie jednotlivých komponentů, jako sklo, lišty ad. V případě nejasností k jakémukoliv produktu či jeho typu se na nás obraťte na infolince: +420 387 901 111.